چهارشنبه 14 خرداد 1399   08:41:25
18:121398/10/10

گفتمان سازمان با محیط بیرونی از مسیر روابط عمومی‎ها باید تقویت شود

معاون تولید شرکت ملی نفت ایران با تاکید بر اهمیت نقش حیاتی روابط عمومی در اطلاع رسانی صحیح به اقشار مختلف جامعه، بیان کرد: گفتمان سازمان با محیط بیرونی باید تقویت شود و روابط عمومی حلقه واسط سازمان و محیط بیرونی است.


به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی NIOC، فرخ عليخاني امروز (سه شنبه، 10 دی) در نشست هم انديشي روابط عمومي شركت هاي تابعه شركت ملي نفت ايران، به ماموریت های اصلی معاونت تولید اشاره کرد و افزود: در برنامه ريزي های این معاونت چند فاكتور اصلي را مد نظر قرار داده ايم. تحت تاثير قرار نگرفتن ميادين مشترک از تحریم ها، حفظ كيفيت نفت تحويلي به پالايشگاه ها و نفت صادراتي، نگهداشت ميادين نفتي دريايي كه عموما در نيمه دوم عمر خود هستند، عدم كاهش خوراك پتروشيمي ها و نگهداشت چاه ها فاكتورهاي اصلي برنامه هاي تدوين شده بودند.

وي اظهار كرد: خوشبختانه با همكاري و همدلي مجموعه وزارت نفت و شرکت ملی نفت اين برنامه ريزي ها صورت گرفته و اجرايي شده است. براي اتخاذ هر تصميم بهينه، جلساتي با حضور نمايندگان ٤ شركت اصلي وزارت نفت تشكيل شده است زيرا اين شركت ها همچون زنجيره اي به هم پيوسته هستند.
    
علیخانی آرام نگاه داشتن فضا و حفظ آرامش در جامعه و محیط را یکی از اهداف تلاش های شرکت ملی نفت ایران دانست و تاکید کرد: برای حفظ این آرامش کار تیمی سختی صورت گرفته است. 

معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید ضمن اشاره به سیل بهار امسال در استان خوزستان و همچنین آبگرفتگی اخیر در این استان، گفت: وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران در این مدت در حوزه مسئولیت های اجرایی سنگ تمام گذاشته اند و تلاش های وزارت نفت در استان خوزستان در زمان سیل و پس از آن محسوس بوده است. 

وی افزود: در زمان سیل، لجستیک بسیار مهم است و نقش اصلی را بازی می کند و شرکت ملی نفت ایران با در اختیار قراردادن تمام امکانات خود برای بهبود وضعیت، نقش مهمی در بهبود شرایط ایفا کرد.

علیخانی اظهار کرد: حفظ تولید، تخلیه آب و ارائه خدمات اجتماعی در زمان سیل به طور همزمان انجام شد و شرکت ملی نفت ایران در این دوران با تمام قوا همه حوزه ها را پیش برد و بعد از سیل نیز برای بازسازی مناطق آسیب دیده هزینه و تلاش بسیاری را انجام داده و همچنان نیز انجام می دهد.

معاون تولید شرکت ملی نفت ایران بیان کرد: اگر مردم اطلاعات کافی در خصوص موضوعی داشته باشند، نگاه آن ها عوض می شود و نقش روابط عمومی ها در این زمینه حیاتی است؛ کارکنان شرکت ملی نفت ایران به عنوان سربازان فنی نظام جمهوری اسلامی ایران در حال تلاش هستند تا آرامش کشور حفظ شود و مردم حق دارند تا از این تلاش ها آگاه باشند. 

3/28359




کلمات کليدي
روابط عمومی، نشست هم اندیشی روابط عمومی های شرکت ملی نفت ایران، فرخ علیخانی
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
اخبار مرتبط
پیام مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت به مناسبت روز جهانی ارتباطات
پیام تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی 
وضعیت پروژه هدایت مخلوط مایعات گازی و نفت آزادگان به تلمبه‌خانه اصفهان بررسی شد
نظرات
متن
موارد زير اختياري مي باشد
نام
سن
پست الكترونيك
شهر
كشور
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید